Brandul LaProvincia este deja cunoscut pe piața românească printre pasionații de gătit, gurmanzi. Prin acesta ne dorim să promovăm și să susținem ideea că puiul de casă este întotdeauna cel ...
Primele cuvinte din povestea LaProvincia au fost scrise în anul 1978. Dezvoltat cu o activitate 100% românească, brandul a crescut până a ajuns sub tutela Carmistin, prin societatea Avicarvil.
După o investiţie de 30 de milioane de euro şi o alta de 20 milioane de euro, LaProvincia a devenit centrul creşterii de pasăre din judeţul Vâlcea şi cel de-al treilea brand naţional din domeniu.
Carnea de pasăre LaProvincia se găseşte la nivel naţional, în magazine proprii, supermarketuri şi hipermarketuri. Păstrăm tradiţia impusă de cei peste 40 de ani de activitate şi o împletim cu tehnologia pentru succes.
De furajele proprii ne bucurăm atât noi, pentru fermele în care creștem animalele și păsările, cât și clienții care doresc să le ofere animalelor și păsărilor din ogrăzi opțiuni sănătoase și pline de nutrienți.
Având o direcţie dublă, furajele nu sunt doar testate, ci și optimizate astfel încât să fie întotdeauna benefice şi nutritive pentru păsări şi animale. Cum altfel am putea asigura partenerii noștri de business de calitatea oferită, dacă nu folosind-o şi pentru noi?
Pe acest principiu am decis să construim un circuit al hranei și să ne ocupăm de agricultură pe terenurile pe care le deținem. Rezultatele muncii noastre se văd în pământul întotdeauna roditor.
Agricultura este un domeniu strâns legat de industria alimentară, dar şi o ramură cu tradiţie în România. Investim în agricultură pentru că ne dorim să susţinem atât specificul local, cât şi aspectul responsabil al activităţilor de business.
DCNEWS.RO
Acțiunile se desfășoară la nivel național și constau în donații de pachete cu alimente din portofoliul propriu, brand La Provincia, către spitale, centre sociale, cămine de bătrâni, precum și către familii nevoiașe, donațiile de ouăle BIO marcând primă etapă a campaniei.
MEDIAFLUX.RO
Compania Carmistin, considerată cea mai puternică firmă românească din industria cărnii în funcție de cifra de afaceri, a lansat recent o amplă campanie de donații de alimente. Mai mult, proiectul va fi derulat anual în luna august.
JURNALUL.RO
Carmistin derulează, începând din acest an, în luna august, o amplă campanie de donații alimente, ca parte a eforturilor organizației de a se implica în inițiative de susținere a comunităților locale.
Brandul LaProvincia este deja cunoscut pe piața românească printre pasionații de gătit, gurmanzi. Prin acesta ne dorim să promovăm și să susținem ideea că puiul de casă este întotdeauna cel ...
Creșterea porcilor se află în portofoliul nostru sub umbrela protectoare a două branduri. În fermele noastre se regăsesc sute de mii de porci ce cresc sub supravegherea atentă a specialiștilor. ...
Cu fiecare nouă etapă a grupului CARMISTIN, perfecţionăm metodele si tehnologiile de creştere şi îngrăşare a tineretului taurin din rasele mixte. Asigurăm genetică pură şi o alimentaţie nat ...
Pe acest principiu am decis să construim un circuit al hranei și să ne ocupăm de agricultură pe terenurile pe care le deținem. Rezultatele muncii noastre se văd în pământul întotdeauna roditor ...