Key Account Manager

Key Account Manager
Brand:
Tip Job: Full-Time
Locație: București
Valabilitate: 15.05.2021
Descriere post

Implementarea strategiei de vânzări prin implicarea directă și activă în crearea tacticilor specifice în relația cu rețelele de tip Key Account alocate.

Responsabilitățile tale
  • Responsabil de atingerea obiectivelor de volum și valoare stabilite pe fiecare categorie și a obiectivelor calitative și de imagine;
  • Răspunde de distribuția produselor companiei pe magazinele alocate;
  • Propune și implementează programe specifice, adaptate cerințelor pieței, pentru creșterea cifrei de afaceri și îmbunătățirea imaginii produselor companiei;
  • Evaluează nevoile clienților alocați și propune măsuri de abordare a acestora;
  • Răspunde de administrarea corectă și eficientă a bugetului clienților;
  • Dezvoltă și propune promoții pe tip de produs cu obiective clare de volum și profitabilitate care sunt în linie cu strategia de brand;
  • Propune soluții pentru optimizarea activității și soluționează problemele apărute în derularea ei;
  • Organizează și coordonează activitatea pentru atingerea obiectivelor;
  • Întocmește rapoarte de vânzări ce monitorizează activitatea desfășurată;
  • Efectuează analize de produs, sortimentație și alte analize care-i oferă imaginea corectă a activității;
  • Participă la negocierea și încheierea contractelor de vânzări;
  • Se asigură de derularea corespunzătoare a contractelor de colaborare;
  • Identifică potențialii clienți și prospectează piața;
  • Urmărește activitatea concurenței în conturile de clienți și raportează către managerul direct;
  • Menține relația cu clienții, asistență post-vânzare;
Profilul tău
  • Foarte bune abilități de vânzare și negociere;
  • Experiență relevantă în vânzări pe segmentul IKA, procesatori de carne, food;
  • Spirit de echipă și proactivitate;
  • Cunoștințe de limba engleză nivel mediu/avansat.
Aptitudini și abilități

Aptitudini:

  • Bune abilități de comunicare;
  • Bune cunoștințe operare PC.

Abilități:

  • Abilități de planificare, coordonare și organizare.
Beneficiile tale
  • Mașină, laptop, telefon de serviciu;
  • Decontarea deplasărilor;
  • Bonus din vânzări.
Aplică aici
Trimite-ne CV-ul tău! Ne auzim cu un răspuns cât de curând!



    Upload CV


    Fișierul a fost uploadat cu succes!

    Vezi restul joburilor pentru profesioniști