- Concepe și postează anunțurile de recrutare pe baza discuțiilor cu șefii de departamente;
- Contactează candidații selectați în vederea programării interviurilor;
- Administrează și asigură actualizarea bazei de date cu candidați;
- Se asigură că toată documentația aferentă procesului de angajare și integrare este completă;
- Participă activ la integrarea noului angajat, prezentându-i mediul de lucru și procedurile interne (condica de prezență, concedii de odihnă și învoiri, regulamentul de ordine interioară);
- Monitorizează și răspunde de activitatea de stimulare a personalului;
- Participă la elaborarea procedurilor de lucru privind principalele activități de resurse umane și se asigură de respectarea acestora de către întreg personalul;
- Organizează interviurile de plecare și face propuneri de optimizare pe baza informațiilor obținute;
- Identifică motivele plecării angajaților și găsește soluții pentru a diminua fluctuația de personal;
- Prezintă managerului de resurse umane și managementului local rapoarte cu privire la activitatea de resurse umane.