Trezorier

Trezorier
Brand:
Tip Job: Full-Time
Locație: București
Valabilitate: 08.10.2021
Descriere post

Trezorierul se asigură că fluxul de numerar este cel adecvat și administrează bilanțurile de numerar zilnice și piața banilor.

Responsabilitățile tale
  • Pregătește situația soldurilor bancare pentru toate firmele din Grup;
  • Transmite extrasele de cont ale societăților din Grup pentru înregistrare în contabilitate;
  • Solicită în teritoriu planificarea plăților săptămânale;
  • Pregătește situația centralizată a plăților și urmărește modul de operare a acestora;
  • Actualizează centralizat cash flow-ul săptămânal, evidențiind sumele de achitat/achitate;
  • Previzionează necesarul de cash obligatoriu pentru onorarea lunară a scadențelor în relația cu bugetul de stat (eșalonări la plata TVA și obligațiile lunare rezultate din declarații);
  • Previzionarea necesarului de cash obligatoriu pentru onorarea bilunară a salariilor și plățile conexe;
  • Verifică respectarea calendarului privind plățile către societățile de leasing, instituții finaciar-bancare și asigurări;
  • Ia măsuri privind aprobarea numai cu semnătura conjunctă a tuturor plăților planificate zilnic în orele bancare (cut of time) indicate de fiecare instituție bancară;
  • Asigură semnatura pentru toate plățile societăților din Grup, în toate băncile, după verificarea legalității ordonării respective (existență contract, factură, comandă dupa caz, scadență);
  • Pregătește lista cu facturi scadente și face plata acestora;
  • Actualizează împrumuturile din Grup pentru calculul dobânzilor acestora;
  • Verifică înregistrarea dobânzilor pentru contractele de împrumut dintre companie și firmele împrumutate sau împrumutatoare;
  • Transmite, la solicitare, ordinele de plată.
Profilul tău
  • Experiență în domeniul trezorier;
  • Studii superioare de profil economic;
  • Cunoștințe bune de utilizare PC (Excel, programe baze de date);
  • Experiența în utilizarea Charisma reprezintă un avantaj;
  • Cunoștințe de bază de contabilitate și legislație în domeniu.
Aptitudini
  • Capacitate de decizie și de a rezolva probleme;
  • Capacitate de concentrare, analiză și sinteză;
  • Gândire analitică și orientată spre rezolvarea problemelor;
  • Bune aptitudini de comunicare și relaționare.
Aplică aici
Trimite-ne CV-ul tău! Ne auzim cu un răspuns cât de curând!



    Upload CV


    Fișierul a fost uploadat cu succes!