Despre noi

Povestea Grupului Carmistin

Grupul nostru și-a început activitatea în anul 2000 și este un grup cu 100% capital românesc. Grupul Carmistin cuprinde peste 20 de companii specializate, grupate în 5 divizii de producție - linia de agricultură și producția de furaje, linia de vită, linia de pui, linia de porc și energie verde.

Este unul dintre puținele holdinguri românești care integrează în proporție de 90% lanțul de producție agrozootehnic, începând de la cultivarea cerealelor, producția de furaj, creșterea animalelor de fermă (pui, porc, vită) până la abatorizare și procesare.

Companii din grup
Activitatea grupului se întinde peste 8.000 de ha de teren agricol pe care sunt cultivate cereale, 2 Fabrici de Nutrețuri Combinate, 4 unități de depozitare cereale, 28 ferme de pasăre, 3 abatoare, 24 ferme de creștere suine și două de creștere a bovinelor, dar și o rețea de 68 de magazine proprii.
Brandurile noastre
Cum am devenit un grup
Compania Carmistin a fost înființată în anul 2000 din dorința de a aduce inovație în industria agroalimentară românească și mai multe opțiuni pentru client. Opt ani mai târziu, compania noastră și-a schimbat direcția de dezvoltare, după ce am achiziționat fosta platformă agroalimentară a Oltchim S.A. Așa a apărut Avicarvil și, odată cu ea, a început extinderea către noi linii de business.

După mai multe investiții ce au însumat 30 de milioane euro, platformele au devenit cunoscute producătoare de carne de pasăre. Business-ul a fost susținut și de achiziția unor platforme de producție și logistică din zona Târgu Jiu, în 2017. De atunci, producția de carne este una extinsă, controlată și constantă.
Experiență în businessul românesc
În anii de activitate care s-au scurs de la înființare, Carmistin s-a concentrat pe atenția la detalii și construcția unui peisaj de business complet și coerent. Altfel spus, ne-am angajat să ne concentrăm pe etică, respectarea standardelor și comunitatea pe care o creștem.

Industria agroalimentară este una ce merge în două direcții, pe care țintim să le acoperim în profunzime - o relație strânsă cu furnizorii și clienți loiali, mulțumiți de produsele noastre. Unul dintre obiectivele Carmistin este să fim piesa constantă care ține cele două direcții unite și cu care comunică în egală măsură.

Plantăm responsabil

Creștem cu grijă

Țintim cât mai sus

Concept de business
Principiile care ne-au marcat activitatea încă de la început sunt onestitatea, pasiunea, munca susținută și respectul. Ne mândrim cu faptul că suntem un brand românesc și că aducem o contribuție pe piața națională. Grupul nostru susține prin activitatea proprie transparența, încrederea, integritatea și responsabilitatea. Fiecare dintre aceste principii se regăsește în manualul de conduită al companiei, aplicabil pentru toți angajații.

Investiții în zootehnie

Primele investiții susținute în activitatea proprie a grupului nostru au apărut în anul 2011, odată cu dezvoltarea liniei de vită și înființarea fermei din Baba Ana, județul Prahova, după o investiție de 10 milioane de euro.

Brandul Porcellino Grasso a luat naștere după o investiție care a dus la modernizarea fostului Suinprod Băbeni. Printre investițiile noastre se numără și 20 de milioane de euro direcționați către fosta Avicola Târgu Jiu, care a devenit Avirom Plus, o platformă axată pe producția de carne de pasăre.
Misiune

Carmistin dezvoltă doar afaceri competitive, susținute prin investiții în oameni, produse calitative, servicii și tehnologii inovative.

Viziune

În 2024, Carmistin va fi în top 3 companii din piața agroalimentară românească prin performanță financiară și mărirea capacității de producție, devenind un model de afacere integrată.