Echipă

Iustin Paraschiv
Președintele Grupului Carmistin

Iustin Paraschiv a fondat Carmistin în anul 2000, în baza experienței acumulate în cadrul companiei producătoare de mezeluri Ana și Cornel, afacere deținută de familia sa.

Orientată inițial către comerțul cu cereale și produse alimentare, Iustin Paraschiv a decis în 2008 transformarea Carmistin în grupul Carmistin, având ca obiectiv principal crearea unuia dintre cei mai mari jucători din industria agroalimentară din România. Grupul a început să se dezvolte pe linii de business diferite, dar complementare. Astfel, în cadrul grupului au apărut companii care compun un lanț ce pornește de la cultivarea pământului, creșterea animalelor și merge până la vânzarea și distribuirea produselor din carne în rețeaua de magazine proprii.

Astăzi, grupul agricol Carmistin se află în topul jucătorilor din industria agro-alimentară din țară. În cei aproape 20 de ani de existență, Iustin Paraschiv a reușit să înființeze și să dezvolte în cadrul grupului mai multe companii. Împreună, acestea au ajuns să producă anual peste 20.000 de tone de carne de pui, 250.000 de porci și 10.000 de vite în viu în cele 18 ferme specializate.

Iustin Paraschiv recunoaște că un merit important în dezvoltarea susținută a grupului pe care îl conduce l-a avut echipa de managament pe care a reușit să o formeze. Cu o medie de vârstă de numai 33 ani și cu o mentalitate diferită în afaceri, aceasta și-a fixat întotdeauna obiective îndrăznețe și, prin decizii și strategii la fel de ambițioase, au reușit de fiecare dată să își atingă obiectivele pe care și le-au propus.

Preluarea platformei agricole Oltchim în anul 2008 și derularea unui plan de investiții de aproximativ 30 de milioane de euro este unul dintre primele proiecte ambițioase de succes ale lui Iustin Paraschiv și ale echipei sale de management.

Au urmat apoi investiții majore în zona creșterii suinelor. Au luat astfel naștere fermele de la Băbeni respectiv Feldioara, care împreună produc astăzi peste 250 000 de porci anual.

Segmentul bovinelor nu a fost nici el neglijat, Iustin Paraschiv reușind să construiască în 2011 cea mai mare fermă de creștere și îngrășare a bovinelor în stabulație liberă din România, în urma unei investiții de peste 10 milioane de euro.

La finalul anului 2017, Iustin Paraschiv a decis extinderea grupului Carmistin, achiziționând Avicola Târgu Jiu. Prin această tranzacție, Grupul Carmistin ajunge în topul celor mai mari crescători și producători de carne de pasăre din România. Anunțând o investiție viitoare de 20 de milioane de euro, planul de afaceri pentru relansarea capacităților din Gorj prevede redeschiderea fermelor și modernizarea tuturor platformelor. Această achiziție reprezintă iarăși una dintre acele decizii curajoase de business menite să propulseze grupul Carmistin.

Planurile de viitor ale lui Iustin Paraschiv nu se opresc însă aici. Carmistin are în plan o strategie bazată pe investiții majore multiple, deschiderea de noi centre logistice, precum și modernizarea tuturor spațiilor de stocare actuale.

APARIȚII MEDIA IUSTIN PARASCHIV
Ziarul Financiar – 28 septembrie 2017
Producătorul de carne Carmistin a preluat compania Avi Instant din Târgu Jiu, aflată în faliment, într-o tranzacţie de peste 4 mil. Euro
„Tranzacţia a fost de aproximativ 20 mil. lei. Fostul proprietar se numeşte SC AVI INSTANT SRL, societate aflată în faliment”, a declarat pentru ZF Iustin Paraschiv, proprietarul grupului Carmistin.

Ziarul Financiar – 19 decembrie 2017
Grupul de firme Carmistin, creat de antreprenorul Iustin Paraschiv, sponsorizează CS Universitatea Craiova
„Grupul de firme Carmistin, creat de antreprenorul Iustin Paraschiv, va sponsoriza, prin intermediul mărcii LaProvincia, clubul sportiv Universitatea Craiova, informează un comunicat al companiei.

Alți membri

Ținta noastră, evoluția

În mediul de business se spune că suntem printre cei mai mari jucători ai industriei agroalimentare românești. Anii de activitate par să susțină această afirmație. Totuși, viziunea noastră este una concentrată pe evoluție, inovație, schimbare. Vrem să țintim întotdeauna din ce în ce mai sus și lucrăm ca să găsim noi abordări și terenuri pe care ne putem lăsa amprenta.

În următorii 5 ani plănuim să ajungem în primele 3 companii din piața agroalimentară românească prin performanță financiară și dezvoltarea capacităților de producție. Ne propunem să rămânem o afacere antreprenorială, pentru că acest lucru ne-a ajutat până acum să avem o dinamică și o flexibiliate în deciziile strategice ale companiei și în schimbările de piață.

Ne dorim să atragem lângă noi colegi care să aibă o viziune comună cu a noastră și să facem din Grupul Carmistin un model de afacere integrată.

Știri recente

AGERPRES.RO

Compania Avicarvil demarează programul ,,Un business competitiv investește constant în management – COMPETENT” România profesională – Întreprinderi competitive – Regiuni mai puțin dezvoltate

Oamenii sunt unul dintre principalii factori de succes ai oricărei organizații. Orice afacere se bazează pe oameni pentru a rezolva cele mai importante provocări și pentru a oferi servicii și produse excelente clienților, iar angajații trebuie să fie instruiți corespunzător pentru a face acest lucru cu succes.

AGERPRES.RO

Compania Avicarvil demarează programul „Profesioniștii de mâine, elevii de astăzi – PROMIT”

Proiectul are o valoare totală de 2,373,389.52 lei, din care peste 94% este finanțare nerambursabilă – 2,254,696.30, contribuția proprie fiind de 118,693.22 lei.
Perioada de implementare este de 24 luni (7 iulie 2020 – 6 iulie 2022).

AGERPRES.RO

Compania Avicarvil demarează programul „ Accesul tinerilor la viitor – ACTIV. Stagii de practică pentru elevi.”

Obiectivul general al proiectului este îmbunătățirea competențelor profesionale ale unui număr de 182 de viitori absolvenți din învățământul secundar și terțiar non-universitar (liceele tehnologice, școli profesionale și/sau postliceale) din regiunile Sud – Vest Oltenia și Sud-Muntenia, cu domiciliul în regiunile mai puțin dezvoltate ale României, în vederea creșterii gradului lor de ocupare pe piața muncii într-un interval de 24 de luni.

Brandurile noastre