Coordonator/Manager Recrutare

Coordonator/Manager Recrutare
Brand:
Tip Job: Full-Time
Locație: București
Valabilitate: 13.05.2022
Descriere post

Planificarea, organizarea și coordonarea proiectelor de recrutare.

Responsabilitățile tale
  • Planifici, organizezi și coordonezi proiectele de recrutare și selecție folosind diferite strategii și surse, pentru a atrage cu succes candidații potriviți într-un interval de timp definit;
  • Ești responsabil pentru toate activitățile din cadrul proiectelor de recrutare și selecție:
  • Definești profilul candidatului;
  • Identifici și pui în aplicare strategiile și canalele adecvate de recrutare;
  • Administrezi aplicațiile candidaților;
  • Organizezi interviurile și intervievarea candidaților;
  • Faci follow-up cu managerii și candidații;
  • Faci briefing-ul și debriefing-ul candidaților înainte și după interviuri, inclusiv activitățile de raportare;
  • Urmărești proiectele folosind baze de date și instrumente specifice;
  • Concepi și postezi anunțurile de recrutare pe baza discuțiilor cu șefii de departamente;
  • Actualizezi constant baza de date cu candidați și fișierul cu poziții deschise;
  • Verifici documentația aferentă procesului de angajare și integrare;
  • Participi activ la integrarea noului angajat (prezentare proceduri interne, regulamentu de ordine interioară).
Profilul tău
  • Experiență de minimum 3 ani în domeniu;
  • Studii superioare în domeniu.
Aptitudini și abilități
  • Bună cunoaștere a legislației muncii;
  • Capacitatea de a optimiza procesul de recrutare în vederea scurtării intervalului de ocupare a pozițiilor deschise;
  • Comunicare eficientă la toate nivelele din companie;
  • Capacitatea de a înțelege relațiile de colaborare și influența între toate departamentele companiei;
  • Abilitatea de a înțelege industria, concurența și evoluțiile viitoare preconizate; conștientizarea mediului de lucru în vederea indetificării potențialelor oportunități;
  • Managementul schimbării – capacitatea de a defini și a implementa proceduri și/sau tehnologii noi de recrutare în ritmul optim pentru companie. Aceasta include adaptarea la schimbare, controlul schimbării și/sau influențarea schimbărilor;
  • Analiza datelor – capacitatea de a aduna sistematic informații dintr-o varietate de surse, de a analiza și identifica implicațiile datelor, formularea concluziilor și generarea soluțiilor alternative;
  • Intervievarea angajaților – capacitatea de a conversa cu oamenii pentru a colecta informații în scopul recrutării, conform cerințelor interne.
Aplică aici
Trimite-ne CV-ul tău! Ne auzim cu un răspuns cât de curând!



    Upload CV


    Fișierul a fost uploadat cu succes!