- Planifici, organizezi și coordonezi proiectele de recrutare și selecție folosind diferite strategii și surse, pentru a atrage cu succes candidații potriviți într-un interval de timp definit;
- Ești responsabil pentru toate activitățile din cadrul proiectelor de recrutare și selecție:
- Definești profilul candidatului;
- Identifici și pui în aplicare strategiile și canalele adecvate de recrutare;
- Administrezi aplicațiile candidaților;
- Organizezi interviurile și intervievarea candidaților;
- Faci follow-up cu managerii și candidații;
- Faci briefing-ul și debriefing-ul candidaților înainte și după interviuri, inclusiv activitățile de raportare;
- Urmărești proiectele folosind baze de date și instrumente specifice;
- Concepi și postezi anunțurile de recrutare pe baza discuțiilor cu șefii de departamente;
- Actualizezi constant baza de date cu candidați și fișierul cu poziții deschise;
- Verifici documentația aferentă procesului de angajare și integrare;
- Participi activ la integrarea noului angajat (prezentare proceduri interne, regulamentu de ordine interioară).