HR Business Partner

HR Business Partner
Brand:
Tip Job: Full-Time
Locație: București
Valabilitate: 13.05.2022
Descriere post

Construiește relații eficiente și parteneriat cu managerii din linia de business alocată.

Responsabilitățile tale
  • Construiești relații eficiente și parteneriat cu managerii din linia de business alocată;
  • Sprijini managerii și acorzi consultanță HR de specialitate pentru orice situație sau solicitare venită din linia de business alocată;
  • Facilitezi rezolvarea problemelor de relații cu angajații legate de politici și cultură;
  • Investighezi cazurile de abatere disciplinară și implementezi măsuri adecvate;
  • Asiști managerii în cazurile care necesită evaluarea și îmbunătățirea performanțelor;
  • Identifici cele mai bune canale de recrutare, adecvate liniei de business, facilitezi și asiști managerii în procesul de recrutare;
  • Facilitezi și furnizezi suport pentru dezvoltarea materialelor de training necesare integrării noilor angajați;
  • Identifici nevoile de instruire continuă, recomanzi soluții de formare și facilitezi formarea;
  • Propui, pregătești și implementezi proceduri adaptate situațiilor din linia de business alocată;
  • Oferi consultanță și coaching individual managerilor cu privire la programele și procesele de resurse umane;
  • Promovezi și implementezi cele mai bune practici de management și resurse umane.
Profilul tău
  • Experiență de minimum 3 ani în domeniu;
  • Studii superioare în domeniu.
Aptitudini și abilități
  • Bună cunoaștere a legislației muncii;
  • Capacitatea de a obține acorduri reciproc satisfăcătoare în cadrul negocierilor cu alte persoane prin ascultare activă și propunerea unor soluții rezonabile pentru ambele părți;
  • Comunicare eficientă la toate nivelele din companie;
  • Capacitatea de a înțelege relațiile de colaborare și influența între toate departamentele companiei;
  • Abilitatea de a înțelege industria, concurența și evoluțiile viitoare preconizate;
  • Conștientizarea mediului de lucru în vederea identificării potențialelor oportunități;
  • Analiza datelor – capacitatea de a aduna sistematic informații dintr-o varietate de surse, de a analiza și identifica implicațiile datelor, formularea concluziilor și generarea soluțiilor alternative;
  • Capacitatea de a planifica, concepe, implementa și/sau asigura conformitatea pentru programele de resurse umane utilizate în întreaga companie;
  • Promovarea diversității – capacitatea de a stabili și de a promova diversitatea și incluziunea în multiple aspecte;
  • Intervievarea angajaților – capacitatea de a conversa cu oamenii pentru a colecta informații în scopul recrutării, cerințelor clienților, nevoilor de afaceri, reclamațiilor, investigațiilor și altor subiecte.
Aplică aici
Trimite-ne CV-ul tău! Ne auzim cu un răspuns cât de curând!



    Upload CV


    Fișierul a fost uploadat cu succes!