IT Service Desk – Junior

IT Service Desk – Junior
Brand:
Tip Job: Full-Time
Locație: București
Valabilitate: 25.04.2024
Descriere post

Diagnosticarea și remedierea problemelor hardware și software ale echipamentelor și aplicațiilor folosite;

Responsabilitățile tale
  • Constatarea și remedierea problemelor hardware și software ale echipamentelor și aplicațiilor folosite;
  • Oferirea de suport tehnic primar pentru echipamente IT periferice (scannere, imprimante etc);
  • Remedierea defecțiuni software și hardware inclusiv prin înlocuirea componentelor defecte;
  • Oferirea de suport informațional şi tehnic utilizatorilor interni în utilizarea echipamentelor IT;
  • Este responsabil cu întreţinerea şi cu buna funcţionare a reţelei de calculatoare;
  • Prelucrarea incidentelor de la colegi pe bază de tichete;
  • Rezolvarea tichetelor deja diagnosticate pe baza documentației.
Profilul tău
  • Experiență în domeniul IT –reprezinta un avantaj;
  • Cunoștințe echipamente hardware (PC, imprimante, etc.);
  • Cunoștințe medii de limba engleză;
Aptitudini și abilități
  • Abilități de analiză, sinteză, organizare și comunicare;
  • Corectitudine, capacitate rapidă de decizie;
  • Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență.
Beneficiile tale
  • Pachet salarial atractiv;
  • Tichete de masă;
  • Mediu de lucru motivant, plăcut și dinamic;
Aplică aici
Trimite-ne CV-ul tău! Ne auzim cu un răspuns cât de curând!



    Upload CV


    Fișierul a fost uploadat cu succes!