- Întocmește și gestionează dosarele de personal de la angajare până la ieșirea din companie: Contract Individual de Muncă, acte adiționale aferente, fișe de post, contracte garanție etc.;
- Eliberează documentele solicitate de angajați conform legislației în vigoare (adeverințe etc.), precum și actele necesare conform legii, la încetarea/ suspendarea rapoartelor de muncă/ sancțiuni etc.;
- Înregistrează ș actualizează corect, complet și în termenele prevăzute de lege, datele necesare în registrul electronic de evidență a angajaților (Revisal) și (S.E.M.M.): introducere noi angajați/ modificări CIM/ suspendări/ încheieri raporturi de muncă etc.;
- Ține evidența concediilor de odihnă pentru fiecare departament și verifică pontajele cu cererile de concediu de odihnă, certificatele medicale și alte referate din cursul lunii,
- Transmite rapoartele/ informațiile necesare (în conformitate cu prevederile legale în vigoare) către ITM, INSSE sau alte instituții ale statului; menține relația cu autoritățile statului și susține controalele ITM si AJOFM;
- Transmite rapoartele zilnice cu privire la prestația zilierilor în platforma ITM și urmărirea lor lunară;
- Menține relația cu furnizorul de servicii medicale și cu angajații potențiali și existenți, pentru controlul medical obligatoriu de angajare și periodic anual – astfel încat să se respecte toate prevederile legale în acest sens;
- Menține relația cu furnizorul de servicii de Sănătate și Securitate în Muncă, se asigură că se efectuează instruirile necesare la angajare, și oferă suport în vederea realizării instruirilor periodice;
- Întocmește documentele necesare cercetărilor disciplinare și participă la acestea, atunci când este cazul;
- Se informează în permanență cu privire la modificările survenite în legislația muncii și se asigură de aplicarea acestora în conformitate cu prevederile legale;
- Elaborează și actualizează în consecință procedurile și practicile de Resurse Umane în domeniul administrării de personal;
- Responsabil pentru informarea periodică a managerilor în legătură cu modificările legislative din domeniu, inclusiv acordarea de suport și consultanță;
- Respectă regulamentul de ordine interioară, politicile, procedurile și fluxurile de lucru în vigoare la nivel de grup/ unitate de business/ echipă;