Specialist Administrare Personal

Specialist Administrare Personal
Brand:
Tip Job: Full-Time
Locație: Târgu Jiu, județul Gorj
Valabilitate: 08.02.2024
Descriere post

Întocmește și gestionează dosarele de personal de la angajare până la ieșirea din companie: Contract Individual de Muncă, acte adiționale aferente, fișe de post, contracte garanție etc.;

Responsabilitățile tale
  • Întocmește și gestionează dosarele de personal de la angajare până la ieșirea din companie: Contract Individual de Muncă, acte adiționale aferente, fișe de post, contracte garanție etc.;
  • Eliberează documentele solicitate de angajați conform legislației în vigoare (adeverințe etc.), precum și actele necesare conform legii, la încetarea/ suspendarea rapoartelor de muncă/ sancțiuni etc.;
  • Înregistrează ș actualizează corect, complet și în termenele prevăzute de lege, datele necesare în registrul electronic de evidență a angajaților (Revisal) și (S.E.M.M.): introducere noi angajați/ modificări CIM/ suspendări/ încheieri raporturi de muncă etc.;
  • Ține evidența concediilor de odihnă pentru fiecare departament și verifică pontajele cu cererile de concediu de odihnă, certificatele medicale și alte referate din cursul lunii,
  • Transmite rapoartele/ informațiile necesare (în conformitate cu prevederile legale în vigoare) către ITM, INSSE sau alte instituții ale statului; menține relația cu autoritățile statului și susține controalele ITM si AJOFM;
  • Transmite rapoartele zilnice cu privire la prestația zilierilor în platforma ITM și urmărirea lor lunară;
  • Menține relația cu furnizorul de servicii medicale și cu angajații potențiali și existenți, pentru controlul medical obligatoriu de angajare și periodic anual – astfel încat să se respecte toate prevederile legale în acest sens;
  • Menține relația cu furnizorul de servicii de Sănătate și Securitate în Muncă, se asigură că se efectuează instruirile necesare la angajare, și oferă suport în vederea realizării instruirilor periodice;
  • Întocmește documentele necesare cercetărilor disciplinare și participă la acestea, atunci când este cazul;
  • Se informează în permanență cu privire la modificările survenite în legislația muncii și se asigură de aplicarea acestora în conformitate cu prevederile legale;
  • Elaborează și actualizează în consecință procedurile și practicile de Resurse Umane în domeniul administrării de personal;
  • Responsabil pentru informarea periodică a managerilor în legătură cu modificările legislative din domeniu, inclusiv acordarea de suport și consultanță;
  • Respectă regulamentul de ordine interioară, politicile, procedurile și fluxurile de lucru în vigoare la nivel de grup/ unitate de business/ echipă;
Profilul tău
  • Persoană dinamică, proactivă;
  • Excelente abilități de comunicare;
  • Capacitate de organizare și coordonare a proiectelor desfășurate simultan.
Aptitudini și abilități
  • Experiență de minimum 2 ani în domeniu;
  • Studii superioare în domeniu.
Beneficiile tale
  • Pachet salarial atractiv;
  • Tichete de masă;
  • Mediu de lucru motivant, plăcut și dinamic;
Aplică aici
Trimite-ne CV-ul tău! Ne auzim cu un răspuns cât de curând!



    Upload CV


    Fișierul a fost uploadat cu succes!